Dieta hipocalorică de 1.500 de calorii

Postat Apr 24 2016 - 10:04am de catre foculvietii

Mulţi specialişti în nutriţie sunt de acord că una dintre cele mai sănătoase metode de slăbire este o dietă hipocalorică, mai săracă în zaharuri şi grăsimi decât în mod obişnuit. Dacă vei consuma zilnic între 1.200-1.500 de calorii, vei reuşi să dai jos câteva kilograme pe lună. 574695822_origUn regim de slăbire hipocaloric este cel în care reduci numărul de calorii. Dacă la început vei calcula aceste calorii, cu timpul le vei învăţa pe de rost. Te poţi ajuta şi de tabelul pe care vi-l punem la dispoziţie.

Principiile dietei

Dieta cu 1.500 de calorii este un regim de slăbire foarte echilibrat şi indicat celor care doresc să slăbească încet, dar sigur, și care mănâncă în mod normal cel puţin 2.000 de calorii în fiecare zi. Iată ce poţi consuma.

Micul dejun: Ceai sau cafea fără zahăr, un iaurt cu 0% grăsimi sau 100 g de brânză slabă şi un ou fiert, o felie de pâine integrală, două felii de şuncă de pui.

Gustare 1: Un fruct proaspăt sau un iaurt cu 0%grăsime.o-HEART-DIET-facebook

Prânz: 200 g carne de pui (fără piele) sau vită sau peşte (le poţi alterna în timpul săptămânii), 200 g de legume fierte în abur, o felie de pâine integrală, o salată de crudităţi (200- 250 g ), un fruct.

Gustare 2: Un iaurt 0% sau un fruct.

beautiful woman with healthy food water and clock

beautiful woman with healthy food water and clock

Seara: 200 ml supă de legume preparată în casă, 200 g de peşte la grătar sau la cuptor, garnitură de legume verzi cu o linguriţă de ulei de măsline sau un cubuleţ de unt, o felie de pâine de secară sau integrală. Poţi slăbi între 1-3 kg pe săptămână. Iată şi un tabel orientativ cu numărul de calorii conţinut de diverse alimente.

 

 

Despre autor

Postati un comentariu