Scapă de burtă cu cinci exerciţii

Postat Apr 24 2016 - 10:20am de catre foculvietii

Grăsimea inestetică depusă pe abdoment este foarte neplăcută. Pentru a scăpa de ea, este necesar să combini dieta cu anumite exerciţii care vor topi aceste depozite inestetice. Iată ce exerciţii ai de făcut, cel puţin de trei ori pe săptămână.

Flexiuni

Culcată pe spate, cu picioarele flexate şi tălpile pe sol. Pune mâinile la ceafă (dar nu le foloseşti ca să te ridici). Ridică umerii, fără să dezlipeşti bazinul de pe sol (de la mijloc în sus), expirând. Inspiră, revenind la sol. Fă câte 4 serii de 20 de ori. Treptat, măreşte numărul lor.Flat-Belly-Exercises

Rotaţii

Culcată pe spate, cu picioarele flexate pe abdomen. Îndoaie braţul drept sub ceafă, iar pe celălalt întinde-l la nivelul umărului şi ridică-te, aducând cotul pe genunchiul stâng. Trunchiul rămâne la sol, te ridici doar de la nivelul umerilor. Apoi inversezi (cot stâng, genunchi drept). Fă câte 4 serii de 40 de ori (20 pentru fiecare parte).

Cu gantere

Sunt  suficiente  gantere  de  1  kg  fiecare.

Stai întinsă pe o parte cu genunchii îndoiţi, ţinând gantera cu o mână la nivelul umărului, iar cealaltă mână întinsă pe podea pentru a-ți stabili echilibrul. Ridică-ţi trunchiul de la nivelul coapselor, apoi coboară-l uşor. Repetă această mişcare de 10 ori pentru fiecare parte a corpului.

Două exerciţii cu mingea

E nevoie de o minge specială de fitness. Întinsă pe burtă, astfel încât mingea să fie la mijlocul trupului, iar mâinile pe sol. Ţii picioarele întinse şi te apleci în faţă, flexând coatele, ca şi cum ai fi un legăn de două persoane, care pivotează de la mijloc. Faci câte 15 exerciţii, schimbând direcţia.

Slim blonde in plank position using exercise ball at home in the living room

 

Stai culcată pe spate, cu picioarele ridicate pe minge (doar o parte din gambe şi labele piciorului), cu trupul şi braţele lipite de sol. Ridici bazinul, fără să dezlipeşti umerii şi braţele de pe sol şi te laşi uşor jos. Inspiri când te ridici, expiri când cobori. De două ori câte 15 ridicări.

Woman Exercising

Despre autor

Postati un comentariu